خرید ظروف سرامیکی سفید ارزان
نوشته شده توسط : اینفورتکس

از استراتژیست بپرسید: از کجا می توانم صفحات سرامیکی معمولی اما خنک را پیدا کنم؟
در ستون مشاوره خود، از استراتژیست بپرسید، ما داغ ترین سؤالات خرید شما را مطرح می کنیم و دوستان خود را امتحان می کنیم، اینترنت را جستجو می کنیم، با کارشناسان تماس می گیریم، و از ظروف سرامیکی دست ساز تجربیات شخصی برای پاسخ به آنها استفاده می کنیم. مثل همیشه، لطفاً با یکی از خودتان نظر دهید - ما اینجا هستیم تا کمک کنیم.

سوال توییتر: دوست دارم شما بچه ها یک قطعه روی ظروف غذاخوری بسازید. بشقاب‌های سرامیکی ساده (ترجیحاً ساخت آمریکا)، و غیره.

زمان سوال شما نمی تواند بهتر از این باشد زیرا نوع بشقاب های سرامیکی که به دنبال آن هستید ماه ها در فید اینستاگرام دنیای غذای من نقش آفرینی کرده اند، تا حدی به لطف تعداد جدیدی از کافه های تمام روز - بنابراین من من همچنین در جستجوی مجموعه ای از خودم بودم. برندی که شما ذکر کردید، سال و روز، هفته گذشته نیز در نیویورک تایمز به عنوان بخشی از این موج جدید ظروف سرامیکی که به عنوان «هم معمولی و هم برجسته، مانند نسخه ظروف ورزشکاری» توصیف شده است، معرفی شد.

این ظاهر شبیه سبک بوهو مینیمالیست ظروف سرامیکی دست ساز اواسط قرن است که لورن لوی، نویسنده همکار Strat اخیراً درباره آن نوشته است - جایی که او یک دسته بشقاب چینی شیک و رنگارنگ را توصیه می کند که در دایمز، کافه تمام روز در مرکز شهر OG استفاده می شود - اما سرامیک بشقاب هایی که در مورد آنها صحبت می کنیم (و آنها را در زیر جمع آوری کرده ام) تاکید بیشتری بر "بوهو" دارند تا "مینیمالیست".

این ظروف دارای لبه های ناهموار و "آزاد" است که به سمت بالا متمایل می شوند و لبه های کم عمق کاسه سوپ را تشکیل می دهند و ظاهری دست ساز را بیشتر می کنند. لعاب ها اغلب مات یا نیمه مات هستند، در رنگین کمانی از پاستیل های بی صدا ظروف سرامیکی دست ساز و عاج، به جای سفید کاملاً روشن، اگرچه من سهم خود را از صفحات خالدار و براق با لبه های خاک رس خام و بدون لعاب در ترکیب دیده ام. چند گزینه مشکی یا سرمه ای
برای یافتن برخی از بهترین سرامیک‌های ساخت آمریکا، ظروف غذاخوری ساده اما جالب را از نقطه صفر شروع کردم: De Maria، که امسال نامزد جایزه جیمز ریش برای بهترین طراحی رستوران شد. ظروف سرامیکی رنگارنگ دست ساز این رستوران - در صورتی مایل به فیروزه ای، و عاج - به چیزی خاص تبدیل شده است. طبق گفته تیم، این بشقاب ها از نوع Beau Rush Ceramics هستند که توسط هنرمند بروکلینی کامرون بیشاپ طراحی و ساخته ظروف سرامیکی دست ساز شده است. از میان تمام گزینه‌های موجود در این فهرست، این ظروف خام‌ترین ظاهر را دارند و لبه‌های ناهموار و لبه‌های آن به‌صورت کامل نمایش داده می‌شوند. اما دقیقاً اینگونه است که می دانید آنها با دست پرتاب می شوند.
اگر به دنبال چیزی صیقلی‌تر هستید، تیم Deer Mountain Inn، واقع در کوه‌های Catskill نیویورک، من را به Jono Pandolfi، طراح سرامیک در یونیون سیتی، نیوجرسی راهنمایی کردند. پاندولفی همچنین Eleven Madison Park، Gramercy Tavern و Lilia را (که سرآشپزش میسی رابینز در جوایز جیمز ریش امسال به عنوان بهترین سرآشپز در شهر نیویورک انتخاب شد) را در میان مشتریان خود می داند. این مجموعه هفت تکه در ابتدا با همکاری Daniel Humm برای افتتاحیه Nomad Hotel طراحی شد، و اگرچه این ظروف غذاخوری درجه یک رستوران هستند، اما هنوز به اندازه کافی شخصی برای استفاده در خانه هستند. و از آنجایی که هر یک از قطعات پاندولفی دست ساز از خاک رس است که در شمال شرقی فرموله شده و در استودیوی نیوجرسی آنها پخته شده است، مطمئناً ساخت آمریکاست.





:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: